Lyn vertrekt bijna - Reisverslag uit Grouw, Nederland van Marlinde Boeijinga - WaarBenJij.nu Lyn vertrekt bijna - Reisverslag uit Grouw, Nederland van Marlinde Boeijinga - WaarBenJij.nu

Lyn vertrekt bijna

Door: marlindeboeijinga

Blijf op de hoogte en volg Marlinde

27 Januari 2012 | Nederland, Grouw

Heee everyone!

Haha Lyn zit lastminute nog alles in te pakken en chaotische te doen zodat alles mee kan, de rest kan ik daar vast en zeker wel kopen. Vanavond vlieg ik om 21:00. Ik vlieg eerst naar Singapore en vanuit daar naar Bali.

Verder zullen mijn uitgebreide reisverslagen en filosofische verhalen wel komen als ik op Bali zit! Ik ga nu verder met muziek zetten op mijn mp4 en de laatste dingetjes inpakken..

XXX liefs Lyn

  • 27 Januari 2012 - 14:56

    Wietske:

    Een hele fijne reis toegewenst! Ik hoop dat het droog is als je aankomst anders lijkt het allemaal zo triest..maar geloof me...BALI IS PARADISE! Het stappen..LOVE IT LOVE IT....Je kunt altijd mijn 10000 vlogs nakijken om te zien hoe leuk het was!! Veel plezier lIN! xxx

  • 27 Januari 2012 - 15:18

    Ingrid:

    haha en zo hoort het! heel veel plezier meid!!

  • 04 Juni 2012 - 21:38

    Wim:

    HEE, Marlinde. Ik hoop dat je een heel prettige tijd in Indonesie hebt.
    Ik heb je verslagen allemaal met veel plezier gelezen. Ik vind het prachtig. Een hele belevenis die niemand je meer afneemt. Geniet van iedere dag meid !!. Je bent uiteraard altijd in mijn gedachten.
    Mocht er onverhoopt iets ergs gebeuren, mail mij dan, zodat ik binnen 24 uur bij je ben.
    Ik zie dat je over 22 dagen weer naar Nederland komt. Ben je dan officieel afgestudeerd, en zo ja, wat ga je dan doen ?
    Ik ben heel erg benieuwd.
    Misschien laa je eens iets van je horen.'
    Liefs, Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grouw

Marlinde

Actief sinds 23 Jan. 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 8554

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 26 Juni 2012

Adventures of Lyn at BALI

Landen bezocht: